2012/10/10

Three more to go

Hallådär!

Har precis skickat in en textkommunikation-uppgift. Äntligen klar :) Men det blev hyffsat, hoppas jag. Är så svårt att komma på den perfekta handlingen, dock. Men äsch, är nöjd ändå tror jag!

Nu har jag bara tre andra saker att göra. Tänkte att jag skulle skriva krönikan till svenskan som ska in imorn, sen ska jag träna på historian. Så det är en del att göra. Men jag ska försöka att göra så mycket som möjligt innan klockan sju, för då har jag tvättid, behöver verkligen tvätta!! Som tur va så fanns de en tid ikväll då. :)

Iallafall, mitt öra! Haha. Var ju på Sensia (sjukstuga) och kollade upp det, jag har typ vatten i örat, bakom vax?? Så antagligen är det de som gör ont, för de ska tydligen inte se ut så i ett öra, haha. Så gick apoteket å inhandlade meduuciiin som förhoppningsvis kommer hjälpa. Sen gick jag på stan och kikade på kläder, men kikade bara. Kom på efter ett tag att jag hade ju bestämt att jag skulle ha köpstopp, haha. Så då gick jag på hemköp och inhandla vindruvor (och mat då). Kändes som att jag ville handla med mig något hem iallafall, så de fick helt enkelt bli föda! Haha.

Men ja, mitt öra lever, jag lever och tyvärr så lever alla skolarbeten också och dom kallar på mig, så nu ska jag skriva krönika! Wish me luck!

Pussaaaar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar