2012/10/09

när jag blundar ser jag dig

Hej.
Nu skriver jag igen. På lektionen.
Har. Ingen. Ork. Gillar. Inte. Engelska. ALLS. Inte. Med. Våran. Lärare. Iallafall. Så nu fick jag det sagt iallafall. Har inte lärt mig något på två år. :( (okej snart två år, men ändå) Och så ska det ju inte vara? Menmen.. Det är iallafall inte mitt fel.

Orkar inte med en sån här lång skoldag alltså. Än så länge har jag inte tyckt att digitalt skapande är så roligt heller, så är inte speciellt pepp att ha det 2½ timme... Men är så himla trött? Fastän jag somnade innan elva igår. Vilket absolut inte händer ofta.

Så idag vill jag bara hem och ligga i soffan. Men istället måste jag städa och plugga. Funny life.

Åh är bara så less? Är nog för att jag är så trött och har ont i örat. Vill helst inte ens ha hörluren i, men kan ju inte va på skolan utan musik. Och med båda lurarna så hör man ju bara allt prat, vilket jag inte orkar idag. Annars brukar jag mer än gärna vara en av de pratglada, hehe.

Dricker vatten gör jag. Hatar att jag kommer bli så kissnödig då, haha.
Nu har jag iallafall gjort engelska lektionen. Tog typ en lektion att skriva inlägget, haha.

Åh jag saknar Oscar. Vill bara hem och kramas. Vill att han ska ta hand om mig nu ju.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar