2012/10/25

Godmorgon

Hejsan hoppsan.
Har ljud nu, vi ska göra en radiodokumentär. Vi har skickat mail till Mange Myt, hoppas på svar. Men vi har såklart en plan B. Eftersom Mange Myt bor här i Sundsvall skulle det vara ganska lättsamt om han gick med på det! Har typ aldrig lyssnat på hans musik, eller ja jag har aldrig det. Så måste "läsa" in mig lite i vad han har gjort, haha.

Iallafall, slutar om 45 min, sen svenska (vart lycklig igår när jag fått "lysande!" på min krönika) och sist digitaltskapande. Där ska vi börja på något, få se vad. Gillar inte riktigt det ämnet... Inte än iallafall...

Det var så jävla inbjudande att ligga kvar i sängen, där det var varmt och skönt. Och inte kliva upp och göra iordning mig. Men fick upp både mig och Oscar och kom iväg.

Fick svar på mailet nu.. "Tja tjejer! D låter svinkul :) Men har tyvärr inte tid med detta nu. Tack för att ni frågade! Ha d bra!" Blääääääääää åh va tråkigt. Hade ju värsta planen. Men bara å göra de andra istället då. :)


Luggen ha börja på blivit så himla lång nu, så jobbigt, haha. Tror jag ska låta den fortsätta växa? Men vet inte ......... :)

Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar