2012/10/16

Det ordnar sig alltid tillslut ska du se

Hej internetvärlden. Jag är hemma även idag, jävla mage och jävla sjuka. (Btw, har inte magsjuka om nån trodde de) Har bara haft magknip i nästan två dagar. Igårkväll hade jag även feber, men idag känns de lite bättre. Men kan bero på alvedon och ipren som är mina bästisar.

Känns som jag aldrig kommer bli helt frisk. Oscar pratar om att vi ska gå ut och äta och sen gå på bio, vilket jag hemskt gärna skulle vilja göra, men vet inte om jag orkar? Känner inte för mat just nu.. Så jag får nog göra han besviken och ta det en annan dag istället. Sen vill man inte precis gå ut i skitvädret heller. Vill inte ha snöblask. Hellre att det är riktig snö ute ju.

Nä nu vill jag bli frisk. Hungrig är jag också. Åh asså de hade ju kanske vare gott med restaurangmat... Nä vi får se. Är så trött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar