2012/10/20

Vill att klockan ska blir 19.00 ...



Hejsan. Sitter nere på jobbet, börjar dock inte förren om en halvtimme, och har redan startat upp allting som behövs så jag lär ju ha en ca timme på mig att göra ingenting, tänkte blogga massa, kolla massa bloggar och sånt. Filmen börjar 19.00 och idag ska jag inte visa opera, utan den nya filmen Bitchkram! Åh hoppas den är så bra som det verkar!

Kommer inte ihåg om jag skrev att skolan hade föreläsning med regissören? Det hade vi iallafall. Och man blev typ kär i han, hur han pratade och han var liksom så jävla normal?? Fast ändå så duktig på det han gör. Riktigt bra föreläsning som höll på lite över en timme. Så glad att jag gick på den. (Det var frivilligt) .. På föreläsningen fick vi även se början av filmen, så jag startade den nyss också, för att se så att allting funka och att det var rätt inställningar för just den filmen. Då kollade jag liiiite mera än vad vi fick se på föreläsningen, och ville inte stänga av. Men gjorde det iallafall, får kolla sen när jag ska visa den på riktigt. :) Längtar!


(Bild lånad av st.nu)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar