2012/10/10

Fuck you

Sitter på skolan och har ungefär jättetråkigt. Nä men typ. Gör ingenting alls faktiskt. Väntar på att skolsköterskan ska bli ledig så jag får gå dit och kolla mitt öra. Har så sjukt ont så måste kolla va det är, då dom inte tror att det är öroninflammation eftersom att jag inte har feber eller något. Men det visar sig vad hon tror, kan ju hoppas att jag får något vettigt svar!

Kom hem typ halv fem igår, städade, åt och sen kom Oscar också hem. Vi låg och vilade och kramades till typ sju då vi gick på stan och hämtade lite grejer som kom med bussen från Hammarn och sen gick vi tillbaka och glodde på tv resten av kvällen. Hade så ont i örat igår så igår var absolut ingen bra dag. Var på så dåligt humör som då gick ut över Oscar, stackarn. Men han visste ju varför så. Fanns inte så mycket att göra.

Han ringde nyss och ville att jag skulle följa med han till Hammarn med bussen och hämta bilen som han troligtvis får sälja imorn, men jag orkar inte sätta mig på bussen och sen åka tillbaka, så stackarn fick göra det själv, haha. Men tänkte att jag skulle passa på att plugga hemma istället, och få lite gjort. Har skrivit en lista vad som behövs göras. Sen hur mycket jag gör är ju en annan femma.

Hatar dock att jag inte tog med mig plånboken idag, skulle vilja gå handla något gott som jag kan äta till middag, men får väl ta det som finns hemma helt enkelt. :)

Juste, gick till skolan vid tio imorse och såg på en föreläsning med Andreas Öhman (Han som är regissör för filmerna I rymden finns inga känslor och den nya Bitchkram) och det var huuur bra som helst, skulle kunna sitta och lyssna på han i timmar. Så bra var det! Han var både underhållande men väldigt säker på sin sak.. Riktigt intressant att lyssna på alltså. Fick även se början av Bitchkram (den har premiär den 19e) vill bara se den nu. Men som tur är så ska ju jag till mamma och jobba den helgen, så då jobbar jag på premiären! Awesome! :)


Jaja, nu har jag inte nå mera att säga.
 Ska gå till skolsköterskan nu.


Ha en fin onsdag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar