2012/10/28

like we're gonna die young

Ligger på soffan och poppar musik, gäspar osv. Ingenting alls typ.
Vaknade klockan 8 imorse, då klev vi upp och åt frukost, kollade tv och sånt. Sen så klädde jag på mig ordentligt och gick ut och fotade! Gick uppåt, i skogen. Vart en del bra bilder. Så ska rensa och redigera snart. Var ute över en timme, så de va ju skönt med frisk luft även fast det var -12 grader ute, men jag klädde på mig ordentligt så. Stackars kameran frös, haha.


Vad hände igår då? Det var fest i Bispgården igår, men jag va inte med på den. Men hängde med mina tjejer innan dom drog dit, vid 10 kom Oscar och hämtade mig när dom drog vidare. Men de va härligt och hänga med mina fina tjejer en sväng iallafall. :)


På dagen åkte jag till Hammarn, var med Sofie hos Marie, gjorde de vanliga, mest ingenting och sen kom Oscar ner och vi åkte till Farmor, där vankades det tre-rätters eftersom Stefan (farbror) blev 50 år! Till förrätt var det god räkröra på rostade mackor och massa gegga och dill och rödlök, asgott. Varmrätten bestod av fläskfilé, hemmagjord potatisgratäng, grönsaker och såser. Till efterrätt var det marängtårta med hjortron och sånt. Jätte gott var det iallafall :)

Så det var en väldigt bra lördag! Igår kväll när Oscar hade hämtad mig gjorde jag varm obóy och mackor när han var ute och städade i garaget. Sen kom han in och kramades med mig framför TV:n. Bra lördag!

Just nu, så snygg. Kanske ska fräscha upp mig lite. Men är så trött. Haha, fattar inte att vi vaknade så tidigt?? Fast de ha ju lite med vintertiden att göra, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar