2012/10/18

Ute å flängt hela kvällen

Hej där mitt i natten! Ligger i sängen och har nyss landat i lägenheten. Är så trött i kroppen, kände att det inte var mitt smartaste drag att följa med Oscar på tåget till Gävle där han hämtade en bil, men ja gjorde det iallafall. Ville ju inte sitta alldeles ensam i lägenheten hela kvällen. Ja alltså vid 17 så åkte vi till Gävle och kom hem vid halv tolv. Mötte mamma i Söderhamn, fick massa grejer och vi käkade på donken. :)

Har fått mina beställda kläder!!!! Finallyy, jätte fina va dom :) Längtar till jag får använda något av de imorn! Ha även fått inredningsprylar av mamma, mat osv. Imorn har jag utveckling samtal också, sen på fredag åker jag med mamma till henne för jobbelijobb!

Jaaaaa jag hade inte så mycket att säga. Har varit en väldigt bra dag ändå. Men imorn blir det skola! Känns roligt på något vis :)

Godnatt nu måste jag sova ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar