2012/10/03

I don't know where to go

Hej.

Asså jag orkar inte blogga nu för tiden?? Har ingen inspo eller kamera heller för den delen. Glömde den hos mamma ... Sen ja köpte den är det ju roligare att blogga när man har fina bilder. Orkar inte med alla gamla ju, haha.

Jag är sjuk. Min kropp måste ha ett virus i sig. Inatt sov jag nästan 9 timmar, vilket är riktigt länge för mig, brukar typ sova 6-7 timmar annars då vi aldrig somnar på kvällarna.
När jag vaknade imorse hade jag ont i huve och ont i benen fast jag inte gjort något alls. Gick på idrotten, spelade badminton. Gick hem, badade och åt lunch. Skulle gå till skolan. Men kände bara, nej jag orkar inte. Sket i det och sov i tre timmar?? Är fortfarande trött, ont i nacken och huvudet. Allt är bara bög. Näsan rinner när jag glömmer ta nässpray å allt är bara så jobbiiiigt. Men Oscar har varit så snäll och tagit hand om mig, han bäddade ner mig jätte mysigt, gjorde lunchen, låg å kramades med mig tills jag somnade och väckte mig med middag som han kockat ihop. Så skönt det var!

Nu ligger han dock och sover, men tänker låta han sova ett tag till. Önskar jag orkade göra något. Men blir väl till att plugga, finns inte så mycket mera att göra. Vänta på att diskmaskin ska sluta diska typ. Kanske boka tvättid tills imorn, och ja. Sånt där tråkigt ni vet som också bor i lägenhet! Fast jag älskar att bo själv så jag klagar absoluuut inte. Trivs med att ta hand om mig själv. :)

såhär känner jag mig suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar