2012/10/24

HAPPY HALLOWEEN

Hej. Har inte orkat blogga något idag, har haft halloween på skolan!!

Sen så har jag varit hemma, lagade gomat till oss, kött, pommes, bea, svampsås (till oscar, haha) och grönsaker, mums! Är gott att unna sig ibland :)

Iaf, så va dagen inte riiiiktigt så jävla kul alltså, haha. Men ändå. Typ nästa alla på skolan var utklädda, vilket var tur, så jag slapp känna mig utstött med min mumie/cp-dräkt, haha!
Lånar några bilder från Nellies blogg, hon som tagit dom, jag har bara tre bilder, från mobilen och dom suger! men bjussar på den också. :)

hahahhahhahahhaha





Det var såhär jag gick hela dagen, haha! Så retarded :D
hahaha sötaste nellie aasssååååååååååååååååå :')



Hade mössan på mig på morgonen bara, gick ju inte sådär med bandage till skolan, haha.

Snälla Emma hade tagit med sig 12!! st bandage till mig som jag fick låna, vi har ju inga här och känns onödigt och köpa cp många för en dag. Det roligaste med dagen var ju lätt att fixa sig. Haha
Hanna bredvid mig hade en "fängelsedräkt", en tjej i en annan klass hade samma, och när vi gick på lunchen och när dom var med varann, satt fötterna ihop med en tung stor kedja. Så klockrent! Haha...
Ska bli spännande och se vem som vinner för bäst utklädnad, var jätte många som hade ansträngt sig ;)

Ja, de va min dag typ. Somnade vid typ halv sex, bad oscar väcka mig om typ tio min så jag bara skulle ta en powernap, men han ba; du går ju inte att väcka, du blir bara sur och säger att du ska fortsätta sova. Men jag bad han göra det iallafall, men tror ni han gör det eller??? Nej, han går till Gustav och är med han, och jag sover till klockan åtta. Jag som skulle städa och plugga. Fast har hunnit gjort det en del iallafall. Men ändå, kommer ju somna hur sent som helst, och jag behöver min sömn...... Jävla skitunge. Var sur när han kom hem, men nu har det lugnat ner sig, men fika i magen och en huvudvärkstablett. Har ont i huveeeeee...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar