2012/10/14

you're all that I want

Godkväll!

Sitter hemma i lägenheten och kollar på tv och gäspar. Ska gå göra mig en macka tror jag.

Dagen har varit väldigt lugn, gårdagen också. Men idag så vaknade vi vid halv tio, Oscar klev upp och jag sov till elva sen. Åt frukost, tog de lugnt, åkte till Oscars farmor, åkte till Ragunda, skrev klart min krönika som jag har lämnat in och ätit middag. Vi for till Sundsvall vid halv sju och har alltså varit här en stund. Har hunnit packat upp väskorna och ätit två stycket clementiner. Älskar att dom har säsong nu, dom är så goda.
Det var så skönt att komma in till lägenheten och ha det nystädat och fint. Det var nog det som gjorde att jag orkade packa upp väskan redan idag...

Imorn har Oscar tid hos en kotknackare, som ska kolla ryggen på han, han ska dit 8.15 så funderar på om jag ska följa med.. Jag börjar ju halv tio. Men kan ju vara snäll och följa iallafall.

Igår var jag iallafall med Sofie och vi va hos Marie och umgicks med dom som var där, kom hem runt tolv och då kollade vi på Hide and seek, usch och fy för skräckfilmer. Men ändå är man dum och kollar på dom, haha.  Det var jättekul att vara med Sofie iallafall, tror vi inte hade träffats på en månad?? Knäppt.

På fredag så ska jag till mamma och jobba. Hoppas på att Oscar följer med. :)
Men nu ska jag ju göra en macka, sen ska jag nog fixa mig för sängen, måste duscha imorn bitti.

Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar