2012/10/19

Hej bloggän

Sitter på jobbet. Ska jobba typ en halvtimme till. Lite drygt är det, har varit här sen klockan sex, landade i hos mamma kvart över 5. Så lite halv stressigt var det ju.

Somnade från Söderhamn till byn, vi gjorde ett stopp på Dollarstore där, köpte hårfärg, har aldrig använt den på dollar, men har hört att den funkar i princip som vanlig hårfärg så körde på den. Också köpte jag ett vinrött nagellack! Gissa vilken hårfärg jag köpte då???? Är less på min dipdye och bara allmänt. Mitt hår behöver liksom fräschas upp. SÅ jag ....................... köpte......................... en........................ hårfärg.................... med.................. färgen................................. DARK MAHOGNY :) Hoppas de blir bra. Vill typ göra det ikväll, efter jobbet, men vi få se hur de blir med den saken, men ändå!! Tror ni det blir bra??? Satt och klurade på mitt lösen på bilddagboken, kom in och kopierade lite bilder när jag har typ den färgen. SÄG VA NI TYCKER :) (helst innan jag färgar, haha)

<p><span style="font-size: x-large;"><span style="font-family: impact,chicago;">jag vill bara explodera lite till och lite mera</span></span></p>

<p><span> </span></p>
<p><span><span style="color: #0000ff;"><span style="font-size: large;"><strong><span style="color: #00ff00;">fanny är ? :)</span></strong></span></span></span></p>
<br />
<br />
<br />
<br />
<p><strong>svara</strong>, kopiera, och byt till ditt namn !<br />
<br />
<em><span style="color: #c0c0c0;">jag tjuva bilden från idaw (H)</span></em></p>
Mirjas bild är detta. :)
<p><span style="font-size: small;"><span style="font-family: book antiqua,palatino;">jag färgade mitt hår igår</span>.</span><br />
<em>jag funderar fortfarande på om jag är nöjd eller inte..</em></p>

<p><span style="font-size: medium;"><span style="font-family: courier new,courier;"><em>I saw your face in a crowded place</em></span></span></p>
Asså den här bilden betyder typ : HEJ TITTA PÅ MIN NÄSA NU :) ...........

De va typ dom bilderna jag hittade. Men visst va de ganska fint? Hoppas bara de blir lika bra nu, haha.
Andra bilden nedifrån, gillar jag på något vis, den får mig att vilja klippa kortare och lite uppklippt typ. Men kommer aldrig hända då jag är alldeles för fäst vid mitt relativt långa hår. Nu när det äntligen blivit längd på det igen :) Eller vadå igen, har aldrig haft långt hår så, haha! Inte ens när jag var liten. Så långt som jag har nu har jag nog aldrig haft, och ändå är det inte riktigt långt ju!

Men nog om mitt hår.. Tänker nog fan färga det ikväll, hoppas att mamma orkar hjälpa mig nu! Annars måste jag ju göra det själv eller imorn. Nä vill göra det nu ju!
Ringde Saga förut, tänkte först dra till dom, men det känns så sent ändå. *tantvarning* Men vill hellre färga håret och kolla på datorn på X-factor, eftersom jag missar det nu när jag jobbar istället!



Hej då :)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa kör på de!! skitsnyggt juhh :D

    SvaraRadera
  2. do it, du passade jätte bra i den hårfärgen! :)

    SvaraRadera