2012/10/20

Lite nya grejer till hemmet....

När mamma kom så hade hon med sig fina ljuslyktor till oss (mig, bara jag som bryr mig om dom haha) Tycker det är så sjukt mysigt att ha tända ljus, speciellt på kvällen.. :))))) Vilket är precis vad vi har haft dom senaste kvällarna, av nån anledning känns allt lite extra romantiskt då? Hihihii

Åh nu när jag skrev romatisk så saknar jag min älskade fina Oscar :( Men pratade nyss med han i fånen, han gör ingenting han heller, inte jag heller, eller jo jag jobbar ju då. Längtar bara tills imorn kväll då han jag ser han stå där på tågstationen, min prins!!

Iallafall, tillbaka till de ja skrev innan. LJUSLYKTOOR


Vet att det är en ful Tv-kabel som förstör allt, men vi måste köpa mera såna där grejer som håller fast kabeln på listen, dom räckte bara bakom soffan, där dom absolut inte gör någon nytta :) Haha!
Men visst ser det mysigt ut? Mamma har haft dom ute på altanen förut, men hon hade fyra stycken så jag ville ha dom två minsta, dom andra va så jävla stora!

Åh önskar jag var hemma nu och kunde få hålla på med lägenheten, älskar vårat hem så himla mycket!? Det är inte ens tråkigt och städa, för jag vet att det blir så himla fint då , haha. Åh vad jag känner mig retard nu..............
Men ja, det blev lite mera nytt också!


Dessa kuddar gjorde mamma till oss. Det ska bli flera, dom kommer i silver ormskinns-mönster och sen vill jag ha svarta vanliga också! Massamassa kuddar som gör soffan ännu skönare, hehe

I Torsdags när jag var med mamma och Annica och shoppade liiite så köpte jag jättefina trähjärtan och satte runt våra turkosa blockljus, en liten detalj med oj så mycket finare om blev.. :) 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar