2012/10/07

eh eh eh eh ah ah ah ah eh eh

HEJ DÄR. :)

Sitter här proppmätt på alldeles för mycket tacos och godis.. Har så ont i magen, haha.
Men det är ju gott åtminstone!

Idag har jag varit ute med my love i garaget, varit hos farmor och sen träffat jon osv. Lagom söndag, som dom alltid brukar se ut. Just nu sitter jag annars och skrivet på ett teatermanus som ska in imorn, ska skriva 10 sidor och jag har skrivit typ två! Hehe. Men de ordnar sig nog. Har inte ens med min dator till Hammarn, så är lite jobbigt och använda Oscars dator, då inte mina vanliga program å sånt finns som jag annars skriver i. Men blir nog ganska sent vi åker ikväll, så måste improvisera och skriva lite innan ifall jag inte hinner skriva något ikväll. Vill ju kunna se alla bra tv program som är ikväll! Solsidan, Helenius hörna osv..

Men nu ska jag fortsätta skriva på manuset.

 Måste hinna duscha ikväll också.. Så jobbigt haha

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar