2012/10/20

Kommer nog alltid hålla på blogga om mitt jäkla hår, haha

Men NUSÅ är det bannemej färgat. Blev dock inte riktigt som på bilderna jag la upp igår, men jag får vara nöjd iallafall :) Men de vart ju ljusare på topparna (vilket man förstår för jag var ju så ljus där motför resten av håret) och det tyckte jag var lite synd, och för längelänge sen så hade jag ju svart hår, även det syns mera nu tycker jag. Men de var ändå helt OK så jag tänker inte klaga. Jag vänjer mig ju. ;P



 Men när inte allt hår händer bak sådär alldeles platt så ser det lite livligare ut när det faktiskt är lite olika färger, så jag tycker inte att det är riktigt som på bilden heller. Äsch, måste säga att jag är nöjd ändå! Speciellt om man kollar på FÖRE-bilden, där ser ju håret skittråkigt ut (fast de är ju blött, man skulle ha handdukstorkat hår) Och på EFTER-bilden ser det bättre ut tycker jag :)

OBS! På sista bilden ser ni lite av min nya stickade tröja också! :)) Jätte mysig och är perfekt att ha till leggings då den går över rumpen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar