2012/10/12

I will survive

Magen kurrar, så jag ska försöka få med mig Oscar på Divan (pizzeria) så vi kan äta där istället, orkar inte göra mat?? Vet inte ens om vi ska åka hem ikväll för Oscar kan inte köra pga sin rygg. Eller ja han kan ju köra såklart, men det gör ont! Stackarn. :(

Har städat osv här hemma och nu gör jag ingenting. Både hoppas och inte hoppas att vi åker till Hammarn. Men det visar sig när älskling kommer hem.

På lektionen så hann vi iallafall klart med vårat repotage, men med respekt till dom vi intervjuade så kan jag inte lägga upp det, vilket är ganska tråkig för jag tycker de vart bra det vi gjorde! Speciellt för att vara första gången. Är så otroligt glad att jag valde film. Tycker det är så himla roligt?! Men det är ju bara bra!

Har inget att skriva...
Men ha en fin helg, för de ska jag :)

Hhaha åååh kom på en pinsam sak nu, när jag och oscar träffades från början så hade han ju epan, då satt vi alltid i den och pratade i fleeeera timmar, våra föräldrar ringde alltid typ halv elva för då va klockan så mycket och vi skulle hem och sova för de va skola dagen efter. Dom kunde ringa 2-3 gånger på en kväll liksom. Men vi ville ju inte "skiljas" haha. Men när jag klev ur bilen så sa jag alltid "Ha ett bra liv, för det ska jag!" Åh vilken idiot jag var, haha men jag sa de ju mest på skämt, men nu efter några år har jag fått reda på att han trodde typ att jag aldrig mera ville träffa han, haha.. Åh stackarn. Men lite kul också ju. Fast elakt.. Haha

Ja, hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar