2012/10/29

All I want is you

Godmorgon, eller godeftermiddag kanske.

Har dock varit vaken sen klockan 10, men har ätit, badat och sånt där. Nu ska jag nog lägga mig framför tv:n och kolla om det är någon film som visas. Oscar är som vanligt ute i garaget. Vi ska nog inte göra något alls idag. Jag hoppas att han blir klar där ute idaaag

Snöar ute gör det också, inte kul. Men det är ju tur att jag slipper vara ute, så jag kanske inte ska klaga?

Gårkvällen var bra, åkte ner på Hammarn, jag for till Sofie och Oscar till Jon. Jag och Sofie kollade på tv och sen gick vi och köpte chips, popcorn och choklad. Så de blev söndagsmys. Vid elva for jag hem och nu har hon åkt till Östersund :( Men jag ska dit på onsdag, har jag tänkt.

Nä. Har ingenting att berätta för er. Har på mig en ny jeansskjorta idag! Dock ser mitt hår kaos ut, nytvättat och oborstad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar