2012/10/23

You look great

Lyssnar på musik, läser lite ur engelska boken, lär mig ingenting idag heller tyvärr. Ni tror säkert att det är mitt fel, men NÄ de är det inte.

Nu har jag läst klart det vi skulle läsa, sådetså. Nu är det bara frågorna kvar.
Lyssnar på musik och funderar, saknar Oscar, vill bara hem och kramas. Galet att jag saknar han redan liksom, vill heeem ju. I helgen blir det hammarn, sen över hela lovet, förutom på fredagen då jag (kanske oscar) åker till mamma, ska ju jobba igen!

Vet inte vad vi ska göra på lovet, alls. Oscar lär ju ska greja med bilen. En dag ska jag ta mig till Östersund och hälsa på Soffepropp, kul ju! Liksom göra något iallafall. Och hälsa på världens bästa ju. Sen finns det inga planer.

Är hungrig ju. Man blir inte mätt av maten, jag smällde nyss i mig tre raggmunkar och bacon. Är precis som att det inte är "mättande". Det är sant!! Skit konstigt. Tur att vi ska få äta på ett nytt ställe sen. Speciellt när vi nästan går långa dagar varje dag, kul å bli hungrig klockan ett, då det är 3 timmar kvar..  Nä nu är det slut klagat.




Har på mig en jättegosig tröja som jag köpte igår. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar