2012/10/26

We're gonna die young


Så himla bra!! Vill att Oscar ska fixa ljudet fort i bilen så jag får lyssna på den här jätte högt med värsta ljudet.. Åååh så bra 


Hejsan hoppsan! Idag är en bra dag, slutar klockan 11!! Istället för klockan 15.00, känns typ hur skönt som helst. Får se när Oscar slutar, så kanske vi kommer iväg tidigare :) Men klockan 11.50 ska dom dela ut priser till dom som klädde ut sig bäst, så vill ju kolla på de också, så får se om jag gör det eller inte. Beror på vad det är för lunch också..

Va gjorde vi igår då? Ja typ ingenting. Städade, packade klart allting och tog de lugnt typ. Åt chokladpuddig, muuuuums. Ja alltså det hände ingenting speciellt. Ville ha en tvättid, men de fanns ingen så jag får helt enkelt göra det hos Oscar på lovet. Men det går ju det också.

Men nu ska jag skriva om animationens historia! Har redan skrivit ganska mycket och det är inte en riktigt inlämningsuppgift, men jag måste ju göra det i vilket fall som helst :)


Puss


Har nya myströjan på mig idag, en av dom jag beställde från ellos :)

Ha en bra helg, fredag, och halloween om de är nån som ska på sån feeest 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar