2012/10/13

I'm yours

Hejsan mitt på lördagen såhär!
Vad gör ni?
Själv ska jag snart ta en varm dusch med älskling, väntar på varmvattnet bara.
Har haft bästaste Sofie här med oss, vi har bakat och gosat bara. Ska även ses ikväll :)
Vi gjorde kladdkaka, och hade glass till........ Jag lär mig aldrig, har nu typ kramp i magen. Skit ont gör det.. Men det var ju gott iallafall.

Igår var jag och Oscar här hemma bara (vi är ensamma i helgen) och kollade på xfactor hela kvällen och sen sov vi. Mysig fredag med chips och dricka.

Vi åkte till hammarn ganska sent igår, vi åt ju på pizzan innan :)) mums så gott de va, haha.

Men aja, vi hörs mera när jag har tid!

Pusss ha en fin lördag

Bjuder på nå gamla cambilder med tanke på att jag är så inte fin just nu, haha.




Tror jag ska orka mig till att locka håret sen, det är ju så fint!

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar