2012/10/04

fuck you lock för örat

hej

ska kolla på lol nu snart
tänkte svara på såna där frågor nu först, bara för att fördriva tiden lite mera, hittade dom på sofie sandströms blogg, de är inte så kul med såna frågor.. men ändå är dom ju de?? eller asså jag tycker dom är roliga att svara på och roliga att läsa andras svar. så dom kanske är roliga ändå..?

Namn: Fanny Backlund
Ålder: 16 år
Längd: 1,60
Sko-storlek: 37
Född:på bb i östersund
Bor:Sundsvall
Gör just nu: dampar för mitt lock för örat och ligger i bästa hörnet i soffan
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: hm, jag är snäll mot dom som är snäll mot mig, inte blyg (oftast) och ... kärleksfull mot min boy
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: skjuter upp saker, dålig på höra av mig till folk om de inte handlar om mina närmsta, har lock för örat
Vad är du rädd för:att bli själv och att nån ska dö
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: är ganska nöjd med hela mig, orkar inte klaga så
Det roligaste jobbet du haft/har: gillar att jobba på bion
Har du körkort och egen bil: icke
När tar du ditt körkort: 2014 om ja vill
När grät du senast:vet inte?? :))
När skrattade du senast: igår
Vem åkte du bil med sist: loverboy
Vem åt du mat med sist:åt en macka i sängen förut så, sängen
Vem sov du hos sist:  var längesen jag sov borta, men mamma då om de gills haha
Vem sov hos dig sist: mamma
Vad var du rädd för när du var liten:vet inte?
Vad ville du, som liten bli när du blev stor:  delfinskötare eller hästskötare hade jag skrivit i en såndär bok i föris
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: typ tre fyra gånger med magen kanske?
Värsta smärtan du råkat ut för: i am not gonna tell you that
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: hur bra allt är idag, pojkvän, vänner, familj
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: öh vene just nu
Har du någonsin sportat: ja fotboll i många år
Någon du ser upp till: vet inte riktigt
Vad finns alltid i din handväska:dator, plånbok, penna, typ
Har du varit utomlands någon gång: ja tre gånger. 4 om finland över dagen gills haha
Vilken plats var finast:vet inte kommer mest i håg kreta och de va ju fint
Största stad/städer du varit i:eh huvudstaden?? är helsingfors större?
Har du någonsin rökt: ja
Snusat: ja
Druckit: jaa
Har du piercing eller tatuering: nej
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: vet inte, jag föll pladask för Oscar och han är bäst så som han
Finaste komplimang du fått: asså, oscar säger fina saker varenda dag, men blev nog gladast i hjärtat när han sa igår att jag aldrig skulle lämna honom, men de är ju inte nån komplimang så, han tycker jag är söt osminkad på morgonen och snygg när jag fixat mig för fest, hahaha. åh ja vet inte, får så knäppa och söta komplimanger och oscar så ofta <3 br="br">
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja asså tror de
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång:Ja
Har du någonsin fejkat en orgasm: -
Hur många sex-partners har du haft: -
Storstad eller landet: landet nära storstan
Hamburgare eller pizza:pizza
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt:katt kanske
 Vin eller Öl:vin
Charter- eller skidsemester:charter
Sverige eller Utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: kollar inte på något av de, möjligtvis nyheter
Hockey eller fotboll: fotboll sånafall
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: innan ja träffade oscar hade jag sagt mörkhåriga, men idag spelar de ingen roll
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst:vår
Flyg eller tåg: flyg typ
Bil eller buss: Bil





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar