2012/10/11

Snart fredag

HEJ, bloggen! Mår du bra? Jag mår jättebra, mitt öra mår nästan bra! Vilket är typ varför jag också. Sen kan de även ha att göra med att jag hade världens mysigaste kväll med Oscar igår? De har nog med allt att göra, haha.

Ja, vad gjorde jag i går då? Jag pluggade (som jag skrev igår då) sen så tvättade jag och sen kom Oscar och hjälpte mig, vi fikade och bara hade de jättebra. Somnade dock lite sent, men de gjorde ingenting för jag var inte ens trött imorse iallafall!

Nu har jag digitalt skapande.
Imorse hade jag Ljud, vilket var roligt! Jag och Nellie satte ljud på våran stopmotion film, den när vi "städade" ett rum ni vet? Den blev roligare nu :) Sen hade vi svenska, skrev krönika, och nu är jag här. Har haft lunch där i mellan också. Var en äcklig pizza. Dom är fan inte goda alltså.

Så nu vill jag hem och göra god mat istället för att sitta här hungrig.
Har fan aldrig något att skriva. Vill ha min kamera. Men jag får den nästa helg iallafall. Men är så tråkigt att blogga utan fina bilder, nu när jag har möjlighet att ta fina bilder liksom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar