2012/10/09

Tisdag morgon

Blev inget bloggande igår. Kände inte för det, och ärligt, så hade jag inte tid heller så.

Var på skolan från halv tio till halv fem. Men hade en väldigt bra dag iallafall, fast jag var dö hungrig där på slutet, och mitt öra gjorde cp ont. Vilket det gör idag också, fast inte riktigt lika. Eller jo, men nu känner jag inte det hela tiden. Mest när jag rör det. Men då har jag ju tagit massa tabletter nu också mot det. :)

Iallafall så kom Oscar och hämtade mig efter skolan, vi for till Birsta, älskling klippte sig och sen åt vi mat där också, gott jö. Sen så gick vi och kika massa, Oscar handlade för sitt presentkort på carlings, han köpte ett par fina byxor! Jag köpte även en mascara. Åh kände verkligen att jag gjorde av med "mycket" pengar igår. Men det behövdes ju så. Tur jag har en hel del pengar undanlagt :)

Sen får vi runt i mysiga sundsvall och sen hem och kollade på tv och sånt. En jättebra dag med världens finaste älskling! Så glad att jag har han :)

Idag så är det ännu en lång dag, slutar typ 4. Känns as segt. Menmen. Sen efter idag så blir det bra dagar igen! Tur är väl det, så man orkar med, haha.

Annars då?
Jag håller på dö för jag vill bara handla hela tiden. Så jobbigt och gå inne på in på lunchen, för man går ju och kikar för de finns så mycket fint. Men känner att jag inte riktigt har dom pengarna. Nästa sak jag ska köpa är ett par skor. Sen ska jag ha ett köp stopp till jul har jag bestämt. Förutom julklappar då! Men ja ni fattar. Vill ha mina tröjor som är hos mamma som jag beställde ni vet? Så jag iallafall har något nytt i garderoben som stoppar mitt klädbegär ett tag, haha.

Men nu ska jag göra historia. Känns segt, har börjat på ett nyss moment. Vilket inte är så jävla kul alltså, haha. Brukar dock kunna va intressant när man kommer in i det. Så hoppas. :)




Såhär ser jag ut när jag äter plommon. :) Hahah

Bilderna är inte redigerade, bara den på Nellie då. Hehe, dock är dessa bara få snygga av dom alla snygga mohahahahah


Hejdå
HaEnFiNtIsDaG

(kommer ihåg att mina msn namn alltid var typ FaNnYbAcKlUnD osv) snyggt i know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar