2012/06/01

Come closer

Hej, sitter på skolan nu. Gör såklart ingeting, är ganska segt. Menmen.
Känns absolut inte som att det är 1:a Juni idag. Sämst, men tog ballerina och jeansjacka idag ändå!

Dagen igår var mysig. Kramades med Oscar hela dagen när han kom hem från jobbet.
Skitungen lurade mig! Han burkar komma typ 16.20, men vid 16.30 hade han inte kommit så då skickade jag sms till han att maten blev kall och undrade när han skulle komma.
Han svarade "Jobbar till 20.00 ikväll istället :)"  Då blev jag less. Sätter mig i köket och äter mina jävla potatisbullar. Vid 16.40 så låses dörren upp och in kommer ett stort flin på Oscar. Jävla skitunge, haha. Då blev jag glader!

Men innan hade jag alltså, dammsugat och skurat allt! Duktig flicka. Så då var de värsta städandets gjort iallafall. Har lite smågrejer att göra, men de går fort.
Ska packa sen när jag kommer hem och vänta på att Oscar ska sluta jobba!

Jaja, ha en bra dag allihopa!

 snygg pojk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar