2012/06/28

i know i gave it to you

Halloj. Har jobbat näst sista dagen nu, skönt!
Har varit ute och fikat med mamma och robert, fyllet ju år imorn  så de blev fika idag ist för imorn, för då åker jag ju till hammarn igen, typ direkt efter jobbet :)

Va på byn å kika lite också, köpte två tröjor! Tack mami :)

jätte dåliga bilder, var tvungen och printscreena som riktiga korten för att kunna lägga upp dom, internetet är så sjukt segt.. :( as drygt.
den blåa tröjan ser lite knasig ut på bilden, men den är jättesöt!
tshirten älskade jag, fickan är virkad och ryggen är virkad, sen är den transparent i tyget fram.
kommer troligen bäras på crousingen, om vädret tillåter vill säga! 

annars då? jag är trött, även fast jag sov ganska länge inatt, eller ja har brukat somnat runt 1 dom andra nätterna, men nu däckade jag vid halv tolv och sov till klockan 9. vilket är länge, men jag är trött ändå. är så skönt att sova :))

Längtar tills imorn gör jag så himla mycket, inte för att jag fyller år, de känns inte nå speciellt alls, men att få komma hem till Oscar känns så himla braaaa! Träffa familj och vänner känns awesome det också. Jag gillar Hammarn ändå. Eller det är kanske inte just hammarn, utan det är människorna. Annars älskar jag sundsvall, så alla mina nära och kära får gärna flytta dit! :)



mitt hår är kaoz idag efter lockarna. det syns inte så bra på bilderna, men det är liksom hårt efter hårsprayen och känns huuuur slitet som helst. asjobbigt, japp de är de

B Y E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar