2012/06/01

Har varit vaken en halvtimme tillbaka. Klev upp när älskling klev upp! Undrar ni varför så tidigt? Jo för nu ska jag slänga mig in i duschen för mitt hår är så ekligt! De kommer inte vilja sammarbeta med mig idag annars.

I eftermiddag så pekar bilen not Edsbyn med min prins. Robert kommer in ti stan vid ett också. Lilleman ska till storstan! Haha..

Imorn pekar bilen mot dalarna. På söndag mot sundsvall och på måndag på skolan och på tisdag em pekar den mot hammarstrand, på onsdag pekar den mot sundsvall och på onsdag pekar den mot uppsala och sen mormor och morfar. På torsdag tidigt på morgonen pekar den mot arlanda och sist men inte minst pekar den mot chania, mot platanias!! Ooh va jag längtar. Bara jag och min pojkeee! :))

Nu ska ja duscha.
Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar