2012/06/04

Hej!

de var några dagar sen nu :)
är hemma från skolan, har ont i halsen och har hostat massa slem :( hoppas det inte blir nå värre tills på torsdag då vi faaaaaaaaaar!

helgen har varit bra iaf, var ju kul å se hur många tremänningar man har, var riktig god mat och alla var så snälla :) igårkväll så jobbade jag och de va jätte mycke folk och stressigt, men det gick bra ändå!

ska strax iväg mittöver och hämta nycklarna till min och oscars nya lägenhet :D vi ska flytta dit i sommar, till en lite större, och Gustav tar våran :) hoppas bara jag trivs lika bra i den nya som i den vi bor i nu!

Ska även när jag gjort det gå och hämta mitt pass! Det kom ju förrförra veckan, men har ej haft något leg så har inte kunnat hämtat det, men fick leget i helgen så!

Puss, ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar