2012/06/27

de är du som får jorden att gå runt

så ja, har precis jobbat klart och tagit mig en dusch. dagen har gått sådär, har en i min grupp som har ADHD som jag har jävlats med nästan hela dagen.. men annars har dagen varit fin, med tanke på att solen har varit framme hela dagen.

min utväxt är grotesk nowadays. ser förjävligt ut. den är jätte ljus, har blött hår på bilden så den är lite mörkare där ju. men jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår så vill inte färga mig och sen ångra mig.. funderar på att lägga i lite ljusa slingor (inte bli blond, bara lite ljusare nyanser liksom) eller så gör jag bara mörkbrunt där upp som jag har nu.

har gjort en smoothie också. den va mega god, nu är jag mega mätt.
om 50 min ska jag iväg till han som ska kolla min rygg och få se om han kan göra något åt den, hoppashoppas. Har så sjukt ont av sängen här, brukar alltid ha ont i ryggen men de är ännu värre här, sängen hemma i ragunda å stan mår jag mycket bättre av, eller så är de just det att jag har oscar som kudde, så de blir bättre? ;) nej men de är as jobbigt på dagarna nu på jobbet! så hoppas de går att göra något åt saken nu. Lite bättre kan de gärna få bli!

undrar vad jag ska göra idag.. känner inte för att göra något alls. gillar att hålla på dona med massa saker när jag är här, typ göra om kläder, testa mammas kläder, fixa med håret, måla naglarna, sminka mig, ta kort osv. har aldrig tid att göra sånt annars, haha. så antagligen stannar jag hemma idag med. skulle vilja ladda ner någon film å se på, så ska nog göra det sen. :)

längtar hem till Oscar så himla mycket, min fina prins. Han jobbar som en tok nu för tiden, jobbar över och jobbar över, han är så duktig, men pratar ju inte med han så hiiimla mycket, men vi har skypat nu två kvällar i rad i flera timmar, det är jätte mysigt, de är nääästan som att han är här med mig eller att jag är där. Men bara nästan :( Tänk att en person kan göra så himla mycket i mitt liv, jag älskar den pojken så himla mycket, han är så bra på allting, världens bästa pojkvän helt enkelt! min oooscar :)


 två år har gått, snart två år och en månad till och med, månaderna bara rullar på och jag är så himla lycklig med dig <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar