2012/06/28

bilderna är kaos, det är bara några få av så himla många, men de är vad jag orkar lägga ut, hehe


 en jävla martini jag köpte, som jag trodde skulle va nån slags drink, de va ren martini ..



 stammiskunder va va vi va
 en 70s smirnoff ice!!






 Vi åt på ett ställe som hette Astrea, var en gammal man som vi åkte taxi med som tipsa oss om stället, var så himla fin utsikt och gratis taxi fick vi ;)
fiskspa!! fett läskigt












 haha älskling köpte en drink och fick en hatt av han som stod i baren



vi hade det iallafall så himla bra, det var en underbar vecka, det var ett underbart sätt att fira 2 år tillsammans på <3 längtar så himla mycket tillbaka, va så underbart å vara ensamma, min prins och jag. sola, promenera, festa, umgås och bara ha det bra. jag hoppas verkligen vi gör om det :)

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar