2012/07/02

Helgen

Hallådär!
Ligger i sängen hemma i Sundsvall å älskling har nyss åkt iväg på jobbet. Vi kom hit för snart en timme sen. Skulle egentligen farit igår men ingen av oss orkade så då blev de imorse istället.

Är meningen att jag ska somna om. Men känns som de kommer ta ett tag även fast jag är jätte trött.

Helgen var bra iallafall. Bästa presenten var iallafall å vara med älskling på fredagen! Vi stannade kvar i stan å gick å köpte chips å dricka å kollade på film och myste hela kvällen, var jätte skönt <3
På lördagen klev vi upp tidigt för älskling ville ut å shoppa kläder,mycket snyggt fick han med sig hem, roligt :) sen så for vi på hammarn, va hos mig, hos farmor osv.

Crusingen va sådär, men ändå rolig! Var med Oscar å hans vänner från sollefteå nästan hela kvällen, men de va roligt! :) sen framåt småtimmarna hamnade jag, älskling och mina brudar på pizzan för lite käk. Kom hem vid 5, somnade 7 å sov hela dagen. Haha..

Nu kollar jag på Ice Age å ska dra täcke över huvudet till Oscar slutar. Vill ha nån å ut å shoppa med, ha ju fått massa pengar å presentkort osv sen ja fyllde år! Roligt :) ska nog höra med Julia om hon inte ska till stan nån dag ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar