2012/07/31

sitter här med en morgonfrilla och morgonrock

Godmorgon!
Sitter i soffan, har nyss ätit en god macka och lite juice, väntar på att jag ska ringa Sofie och ja sen vet jag inte.. Ska få ordning på placet, städa, tvätta, diska å allt de där idag tänkte jag! Har en annan livslust idag än igår så tror jag orkar göra allting idag.

Har även laddat ner första säsongen av solsidan så det ska jag kolla på när jag är klart med allt och kan lägga mig i soffan och njuta över att jag har varit duktig idag!

Igårkväll kom älskling hem strax efter 20 igår, han duschade osv sen så for vi på ICA Maxi och storhandla, en massa pengar försvann från mitt kort, tråkigt nog, men är ju inte allt för länge till lönen kommer så jag överlever absolut. Kom hem vid kvart över tio, la oss direkt i sängen och somnade typ halv tolv! Skönt och somna i någorlunda tid.

Menmen, nu ska jag sätta på mig städ-kläder och sen ta tag i allting innan jag fastnar framför projekt runway som precis började.. :)

min finaste och saknade vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar