2012/07/19

Mornin'

Halloj, har vare vaken sen kvart över fem :)))) lyckan liksom. Elllller så inte.

För 17 min sen startade min tvättid. Har slängt in tre maskiner och den behövs två till. Hatar att alla kläder ska va så olika färger .. men va gör man inte för å slippa förstöra dom, jo man tvättar fem maskiner ist för tre som annars hade räckt, haha. Klockan åtta är dessa maskiner klara, då ska de hängas och tumlas.. helt sjukt att jag orkar vara vaken nu känner ju jag, men jag lär ju sova när tvättiden är slut så de lider väl ingen nöd på mig. Är inge spec som behövs göras här hemma så känner ingen press :p

Funderar bara på vad jag ska göra nu medan jag väntar.. kanske borde göra nån frukost. Ska nog göra havregrynsgröt.. men känns så jobbigt för då blir de ju disk... åh längtar till andra lägenheten där vi kommer få en stooor diskmaskin :))

Jaja. Hörs nå! Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar