2012/07/12

enda regeln är att vi ska ha så jävla kul

Tänkte visa min shopping senaste veckan, tycker de är roligt å se va alla andra handlar på sina bloggar, så nån kanske tycker de är kul å se mitt också. hehe :)







dom här skorna som jag pratade om i nått inlägg innan. inte så fina, men tycker ändå det är något "dock-sött" med dom, sen att dom var jättesköna gjorde ju saken bättre. hoppas att dom är så bra som det är meningen att ecco ska vara bara! är ju lite sneakers modell över dom, burkar inte använda såna, men jag lär ju hitta användning för dom ändå :)

Är iallafall hemma i Sundsvall nu, hur skönt som helst, tyvärr jobbar Oscar till 20.00 ikväll, men jag hann träffa han när han hade lunch och fick jätte många pussar och kramar så det gjorde de lite bättre! Har laddat hem två tjejfilmer nu som Oscar aldrig skulle se med mig nu, Freaky Friday (bara för att de va så längesen) och The Vow, hoppas den är så bra som den verka på trailern!

Jaja, vi hörs när vi hörs :)

BYEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar