2012/07/10

So bored

Godkväll.
Nu har jag gått den där tråkiga handledarkursen alla har sagt sugit. Ja den sög ju, men den gick ju absolut att lyssna på. Men så himla långtråkig. Men han som ledde kursen var ganska duktig så de gjorde ju saken bättre. Men för mesta dels satt jag såhär:
 oskyldig och ointresserad, trött och gäspig osv

men innan åt vi på max och det var gott, men är så less på fet mat eftersom det var de enda vi åt när sofie, tilda och saga var hos mig. haha donken all day  (nej då jag överdriver, men de känns som ja inte gjorde annat än å va där)

var även på dollar, köpte deos och nagelack, två stycken. målade på ett först, men sen så skalade jag räkor och då blev dom fula igen hehe smarttänkt i know. då kände jag såhär för mig själv=less:

har så tråkigt. inatt läste jag ut en hel bok på 300 sidor, började på den klockan halv ett och hade läst ut den strax efter fyra hehe. de kändes som att jag såg en film, kunde inte precis bara stoppa och lägga mig och sova, det är ju dumt :) haha. sov till typ 12 idag, så de va ju skönt. gruvar mig för att kliva upp kl 7 på torsdag för att ta mig hem till min älskling, men de är det ju värt så! vill vara hos han  NUNUNU <3

imorn kväll ska jag jobba igen, roligt! tycker det är ganska roligt å göra det jag gör, man träffar människor (känner typ inte en kotte, men ändå!) och  de är roligt bara ändå liksom haha kan som inte förklara. Sen är det ju gott med popcornen. ;) Bio popcorn är lätt bästa popcornen.

Åh jag känner att jag bara babblar på. Men ja. Ointressant som vanligt..
Men ja,
Hejdåå alla vänninor och pojkvän :) (det är typ tjejkompisar som läser bloggen och typ oscar som klickar sig in ibland, så han får ett speciellt hejdå om han nånsin läser det här)
HEJDÅ ÄLSKLING :)

ska nog ringa han snart btw.
Aja, HEJDÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar