2012/07/19

Pics from the last days

Hej och hå!
Har tvättat klart, varit till andra lägenheten och bäddat om sängen!
Har tyvärr inte diskat och inte ätit lunch, och inte varit och köpt halstabletter heller.
Min hals kommer nog döda mig idag, de känns typ som det.
Zyxen ligger i bilen som är med Oscar på jobbet, så antingen är de bara och vänta eller köpa nya..






I veckan har det blivit två kvällar som jag och älskling har varit ute och åkt bil, kikat runt och bara haft det bra! Synd bara att de alltid blir efter klockan 20.00 när allting hunnit stängt... Men det är ändå mysigt :)
Igår stannade vi på donken i Birsta och satte på uteplatsen, tyvärr var de inte så varmt hehe.

Får se om Oscar jobbar över idag eller inte, hoppas inte, hehe. Det känns som att klockan är typ 3 för jag har varit vaken så länge, men den är ju bara halv ett... känns segt. Vet inte vad jag ska göra hela dagen.
Får väl typ dammsuga. När jag hittar orken till de. Nu måste jag ta och göra mig någon lunch. Tror jag ska steka mig en hamburgare och sätta mig ute på balkongen och äta! *pepparpeppar* så skiner ju solen idag med, fast det är inte jätte varmt i luften, men de känns ju inte när man sitter i solen.

Jaja, nu skriker min mage.
HEJDÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar