2012/07/09

I miss you baby


den rosa/röda tröjan är också nyinköpt, från vero moda.
sen i veckan så färgade jag äntligen mitt hår, vart mera brunt nu iallafall. men har kvar dipdyen, tycker om mina toppar så mycket, haha :)

saknar min fina pojkvän gör jag också, blir galen utan han. hade värsta mardrömmen inatt att han dog, hade panik imorse vid 6 när jag vaknade och blev överlycklig när jag såg att han hade skickat ett sms till mig för en halvtimme sen då, vilket betydde att min prins levde! helt sjukt vad drömmar kan vara verkliga, är fan hemskt. :(

Imorn ska jag och mamma till Bollnäs och gå handledarkursen, så får jag också börja övningsköra! Är inte så jätte intresserad eller stressad men samtidigt så är det bra och ha det gjort. Må ju lära mig någongång jag med. :) Önskar jag fick övningsköra med Oscar, hade varit så mycket bättre, eftersom det är han jag är med jämt, men det funkar inte så heller så. :) Så vi får se hur ofta det blir att jag kör!

nu ska jag, ligga kvar här i soffan tills jag börjar. äta nån middag också innan ja går ner och jobbar.
ja, de ska jag.

hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar