2012/07/03

Hej där

Godmorgon!
Fast jag har varit vaken länge, sen typ 10. Fast först klev jag upp vid 5 när Oscar klev upp, jag vaknade då och kunde inte somna om. Var med han innan han for på jobbet och sen laddade jag ner ett ice age spel och spelade till klockan 8 tills jag äntligen somnade om.

Har inte hunnit gjort så mycket. Ätit, plockat liiite, måste städa ordentligt. Men ska göra det snart, när mormor och morfar har varit förbi en sväng. Oscar kom hem och åt lunch förut, skönt.

Igår kom Johanna in till stan, vi for på Birsta och shoppade. Det var roligt, längesen de bara var hon å jag!
Kom hem vid tre och då kom även Oscar. Skönt.
Vi gjorde ingenting resten av dagen typ, chillade och sov ett slag. Som alltid.

visar vad jag shoppade sen, när jag har fått iordning på placet jag bor. :)

pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar