2012/07/19

har lust å döda nån just nu asså

MIN HAAAALS IS KILLING ME!
Vet inte vart jag ska göra. 
Har lust å spela in så ni kan höra hur min röst låter, men juste det är ju ingen idé för den hörs ju inte alls.......
 
Älskling ringde nyss, han jobbar till åtta idag, men han skulle ringa och kolla hur jag mådde, det hade gått några timmar sen jag sa något högt, men jag svarade och min röst bara skar och nu finns det inte kvar. 
Var på apoteket förut och köpte zyx, men dom har inte hjälpt något än. 
Hatar verkligen mitt liv, hatar ännu mera att jag är alldeles ensam här. Längtar till oscar kommer hem och tar hand om mig, det är han ju trots allt skyldig mig, eftersom de va han som smittade mig ;) 

Jaja, nu ska ja inte hänga läpp för en liten förkylning.. men de känns ju bra världelöst.......


 Hejdå nu ska jag gömma mig under täcket och glömma bort att de finns disk å ta itu med

 
      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar