2012/07/11

varför är kläder så himla bra, varför gör dom mig jämt så himla glada??????

Skulle kunna köpa kläder varenda dag. Finns inge bättre.
Idag har jag köpt tre plagg på en loppis här i byn, det var en ung tjej (några år äldre än mig kanske) som hade en egen loppis i sitt garage, det var jätte bra! Hade hunter stövlar och massa fina kläder.. Men jag kände att jag inte hade råd med stövlarna hehe. Inte behov av den heller, även om dom är fina!

Iallafall så blev jag en klänning, ett linne och en mysig kofta rikare. Och ett halsband! Roligt :)
Visar bilder senare.. Orkar inte ta kort nu hehe.
Skulle behöva duscha också. Ska göra det snart, klockan 8 börjar jag jobba och slutar ca 00, då blir det hem och sussa för imorn  ska jag upp tidigt och åka hem till sundsvall! längtar efter min gosis!

Imorse så vaknade jag vid sju, var aaaaas pissnödig och hade cp ont i magen, trodde de var för att jag var så kissnödig, men icke, gick och la mig med aas ont i magen, typ som kramp, vaknade vid nio, det var lika, hedde på en värmekudde, hjälpte bara för stunden.. ingenting hjälper!! asjobbigt. Har fortfarande ont :( det är inte mensvärk heller.. Men har haft problem med min mage jättelänge, asså typ sen ja va 10. Vare på akuten typ 4 gånger för dom trott de va blindtarmen, också är det aldrig det. haha fail. Men det brukar gå över efter nån dag. Så jag hoppas det blir bättre ikväll eftersom jag ska jobba senare då :)

Jaja, hörs sen!


MIN BABE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar