2012/07/25

You make me feel that i am the only girl in the world

Godmorgon!
Fast jag har varit vaken sen halv tio, men ändå.

Låg och drog mig i sängen bra länge till älskling kom hem och åt lunch med mig, eftersom jag åker i eftermiddag så kanske vi inte hinner ses nå mera nu. :( Hann få många pussar och kramar innan han drog, hatar att säga hejdå, är så himla jobbigt.. även fast det bara handlar om två nätter så är de ändå pain in the ass!

Iaf, tänkte visa min shopping från igår!


HM


Vero Moda

HM

De va de det. Mina svarta jeans hade ju gått sönder så va lite tvingad till å köpa ett par nya. På dessa jeans har det ju alltid varit gulddragkedja, men nu fanns det med silver så jag tog dom istället! 

Äntligen har sofie kommit på svenskmark iallafall, härligthärligt. Sen när vi ses de vet jag inte.. Menmen! Kan ju prata med hon mera nu iaf! 

Tåget går 14.44, eller 16.44, då är jag framme klockan 20.00, börjar jobba klockan 21, så jag hinner ju ta det också, om jag har tur att Oscar inte jobbar övertid så kan jag även hinna träffa han en snabbis och få skjuts till tåget. :) Känns mycket skönare, men de skulle ju va typiskt om han får övertid idag bara för det.. Men vi få se, han skulle höra av sig när han visste! 

Jaja, have a good day! 

Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar