2012/07/16

Trött tjej säger hej

Hejsan.
Befinner mig i Sundsvall å ligger i sängen som jag typ gjort hela dagen. Har ingen ork till nånting. Tänkte gå duscha å hoppas ja blir piggare.
Älskling klev ju upp vid halv6 imorse för jobb och jag vaknade också då och somnade aldrig om efter det. Laddade ner the notebook och låg å kika på den, kolla på datorn, fick i mig lite frukost där vid sju. Men vid 1 så somnade jag och sov i ca två timmar iallafall. Har nyss ätit igen och nu väntar duschen alltså.. har ingen ork för de heller. Önskar vi hade badkar. Men i nya lägenheten kommer vi ju ha det iallafall :) men då önskar man väl att man bara hade dusch istället,haha!

Oscar jobbar till åtta ikväll så är ensam jättelänge, är skönt men nu är de bara tråkigt. Vill att han ska komma hem bara! Men de dröjer ju liksom fyra timmar till.. åh

Helgen har varit jättebra, myskväll i fredags, häng med johanna å anneli i lördags när oscar va i döviken och i söndags myste jag och oscar bara, var hemma hos mig, käka pizza å va hos farmor en sväng! For till stan igen vid nio-tiden och igår bara kramades vi :) så helgen summeras som riktigt bra faktiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar