2012/07/20

whatever

Hallådär!

Har haft en riktigt skön dag på balkongen i bikinin. Färg har jag även fått, awesome. Mest på magen och bröstet dock, och tror jag lyckats bränt mig lite där, kändes som det förut iallafall.
Har seta ute i princip hela dagen! På förmiddagen vart de lite av och till men annars har jag suttit där sen klockan var tolv. Så några timmar blev det. Men ibland blev det en paus å gå in och diska, plocka undan lite och käkat.

Älskling slutar om 20 min så då dröjer de inte tills han kommer hem iallafall, få se om vi åker mot hammarn direkt då. Antar det :) Ikväll har jag absolut ingen aning om vad vi ska göra. Brukar visa sig det där. Om jag har fattat de rätt så är de inte riktigt lika fint i hammarn, men de gör väl inte sååå mycket. Bara lite tråkigt!

sån här fin himmel har jag haft framför mig hela dagen!





Har precis kommit ut duschen nu, ska väl ta och packa väskan och göra lite mat till Oscar tills han kommer hem. Han lär ju vara hungrig :) 

Kände nu när jag la mig i sängen hur trött jag är... Känns som att de är en sån dag då jag kommer vara tråkig och somna i bilen på vägen hem, haha.. 
Jaja, vi hörs när vi hörs. 
Ha en bra helg allihopa! 

:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar