2012/07/12

Godmorgon världen!

Hallådär :) sitter för tillfället och väntar på att mitt tåg ska komma och ta mig till Sundsvall! Har överlevt en bussresa där det satt jag och 20 utländska killar som glodde sönder en så fort man rörde ett finger.. tur att älskling ringde precis å räddade mig hehe. Blir så nervös när jag hamnar i situationer som dessa haha.

Annars då? Klev upp klockan sju, gick jätte lätt å studsa ur sängen, fixa mig å slängde i mig frukost å packade de sista. Hoppas att jag inte glömde något bara!
Är framme i stan vid 11.20, då får ja hämtning till lägenheten, skönt :)

Det gick jättebra å jobba själv igår som tur va, vart ett litet fel men inte något som har nån betydelse, så de va ju bra. Såg även filmen.igen för jag hade ju inget att göra ändå. Plus att den va ju så bra!
Somnade runt halv ett efter prat i telefon med min pojkvän!

Nu är de bara 7 min tills tåget kommer iallafall, hoppas de inte är mycke folk..
Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar