2012/07/09

Halloj

Landade hos mamma igår, jobbade från 18-00 och vid 8 blir det jobb igen.
Just nu visar vi nya spider man! även Ice Age. Såg den idag, den var helt okej, kanske inte lika bra som dom andra, men ändå!

Förut idag var jag å mamma å fikade, kikade även runt på secondhand butiken bredvid. Blev nå kläder, sommarkläder som jag inte behövde, och med det här vädret verkar jag ju inte ens behöva användning för det, men ändååå.

dom här shortsen:



och den här toppen:


okej sjukt dåliga bilder men ja. så ser det ut.
den oranga slutar typ alldeles nedanför där man stoppar i skärpet, så den är ganska kort. tyckte den va fin å ha sådär i shortsen liksom.
sen shortsen ovanför som jag köpte va jättesköna!! hoppas jag får användning av dom någongång haha .. :)

börjar jobba om två timmar, funderar på att typ ta en powernap, är så trött. eller mera seg. sov fan till 11 idag, vilket var huuur länge sen som helst.

Jaja,
hejdåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar