2012/07/17

för även om solen går ner kommer den gå upp igen

Godmorgon!
Har nyss fått i mig en tallrik mannagrynsgröt, var inte så gott som jag kom ihåg de :(

Finns ingenting å äta här nu, hårdmackor finns, med smör, men inget pålägg.
Så ska gå och handla mat sen, men älskling ringde nyss när han hade lunch och sa att om han får sluta fyra idag så tar vi bilen på willys istället, billigare och större sortiment där. :) Sen så orkar jag egentligen inte gå och bära minst två tunga påsar.. Måste storhandla. Sen ska vi även åka och kolla på en soffa, till nya lägenheten :D Vi var där igårkväll och kollade, fan va fint det är! Längtar tills allt är klart och vi får flytta in!

Igår hade jag förövrigt världens tråkigaste dag. Älskling slutade ju åtta, det var så underbart å få säga "Hej" hade inte använt rösten på hela dagen tror jag, haha.. Sen så va de jätteskönt å inte va själv.

Hoppas att Oscar inte måste jobba över idag, men han lär ju få de.. Tycker det är så himla tråkigt, men jag vet ju att det behövs så det kanske är lika bra egentligen. Men han är så duktig, min prins! Han kämpar på!

Nu bjuder jag på en ashärlig låt, lyssna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar