2012/07/04

Hey there

Ligger i sängen och glor rakt upp i taket, väggen, fönstret eller oscars rygg. Somnade klockan ca halv nio ikväll, vilket resulterade i att vakna halv tolv och kan nu inte somna om. Är jättehungrig också, men de finns ingenting å gå å göra så jag får lika gärna ligga här å kurra....

Klockan 7-11 har jag tvättid så vill gärna va lite pigg tills dess. Klockan 8 kommer dessutom någon från typ nå företag som ha satt in säkerhetsdörrar å ska besikta dom, så vill ju gärna vara vaken då.
Sen har jag mycke och göra imorn!
Ska ha dammsugat och städat garderoben innan Saga och Tilda kommer klockan två till tågstationen. Då ska dom/nån av dom få färga mitt hår. Har köpt två färger så de blir spännande..

Jag känner verkligen hur lång tiiiid de kommer ta för mig å somna. Spec när jag är så hungrig. Men de finns ju inget å äta :( måste handla imorn asså. Ja de ska jag OCKSÅ hinna med imorn. Ojoj dagen lär ju gå fort.
Hejdå, Godnatt nu må ja leta sömnen. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar