2012/07/26

får ont i mina knän när jag bara står och står och står...

hallo!
dagen blev inte som den skulle, utan bättre :)
står och väntar på att bion ska ta slut nångång, typ en halvtimme kvar... börjar bli trött i knäna efter att ha stått upp sen klockan 21! Men det har gått förvånansvärt bra att jobba idag faktiskt, riktigt skönt. Även fast det är fullsatt i salongen så har jag inte stressat på alldeles för mycket.

När älskling kom hem från jobbet så var det en halvtimme kvar tills mitt tåg skulle gå, vi skulle hinna äta och åka upp dit. Ingen konst. Men sen vart det ändrade planer och my boy skulle åka till falun och kika på en bil, men typ en kvart efter mitt tåg skulle ha gått så ringer oscar till försäljaren för andra gången och säger att han ska komma och hämta bilen nu ikväll, men då berättar han att; Nä, bilen är såld redan...
Så ja, jag var ju tvungen att ta mig till edsbyn, eftersom att Oscar skulle åka till Falun så tänkte vi att ja men då kan ju han skjutsa mig till Edsbyn, vi åker ju ändå förbi.. Så min prins var så underbar och skjutsade mig till Edsbyn iallafall så jag kunde jobba ikväll. Vi kom fram ca halv nio och jag började nio. Men de va ändå skönt för jag hann umgås med min älskade lite mera då! :) Sen vid kvart över nio så åkte han tillbaka till sundsvall, haha stackarn börjar jobba klockan 7 imorn!

Har nyss pratat med han i telefjunken och sagt godnatt osv, själv kommer jag inte i säng förrän kanske halv två och får sova, menmen. Får sova ut imorgon :)

Jaja, ointressant osv. NU ÄR IAF SOFIE I SVERIGE :) Imorn ska jag ha girltalk med hon, okej sofie?
Jaja, Godnatt allehopaaaa :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar