2012/06/27

min mage kurrar - igen

jag har fan problem, äter hela tiden, de kan ju inte va braaa. känns som jag absolut inte gör annat än att äter? blir aldrig mätt i mer än två timmar (känns de som, oftast) åt för en hemmagjord pizza bit för två och en halvtimme sen, och nu är jag lika hungrig igen som jag var innan.. vilka problem, vet inte ens vad jag vill ha för mat nu. jaja, aptiten är de ju inge fel på iallafall ;)

har inte gjort någonting vettigt, har slitit på mitt hår och gjort massa lockar och sminkat mig bara för att ja kan, har tagit lite kort osv. fast nu vill jag tvätta bort det igen.. har ändå ingen anledning till att gå sminkat, har inte sminkat mig nå förre veckan och inte i veckan, bara fyllt i ögonbrynen lite.
så slog på stort ikv, för ingenting :) Oscar är på bio nu i stan, är avis.... , vill ocksåååå se ice age 4! men den är nog när jag ska jobba om två veckor.. kanske, om jag har tur :)

Nä, nu ska jag gå å göra nån slags mat.
Orkar inte lägga upp bilderna jag har tagit med kameran för internete är så jävla segt så orkar egentligen inte med de just nu! Så deså.

BYE

sockersöta lockar hehe dom är typ kaoZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar