2012/06/01

I'm keeping my baby

Halloj, är nu hemma och har slutat.
Tekniskt sätt så har jag gått ut ettan nu. Idag är sista dagen för alla inlämningsuppgifter, och jag är klar! Jag är nöjd med dom betygen jag har fått reda på och allt känns bara bra. Solen skiner även idag! Lovely, fast det är lite kallt i luften, men de behöver man inte tänka på.. hehe




jeans-cubus
tublinne-HM
kofta-secondhand
jeansjacka-caterpillar(fått av oscars kusin) 
 halsband-HM

Ja, där har ni mig.
Nu ska jag diska en tallrik och några bestick och invänta min bror. 
Känner mig som en mamma när jag pratade med han förut, jag berättade för han vart han skulle hoppa av, va huset hette och att ja skulle stå där å vänta. 
Han ba: Ja jag vet vart du bor, vad är koden in i huset? 
hahaha, känns som att jag tror han är 9 år typ.. :) 

Jaja. 
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar