2011/10/29

am I not enough?


älskar att det är precis såhär tomt på mitt schema nu i veckan, LOV! 


igårkväll så for jag hem och var med sofie hela kvällen, vilket var mysigt även fast vi aldrig gör någonting vettigt. runt 10 kom älskling ner och vi alla tre va hos mig ett tag, sen drog sofie och vi gick upp till pålgård till oscars morbror där ingela å arne var. senare åkte vi hem och la oss i sängen å myste å såg på the hangover 2. :) sen däcka vi. vaknade runt halv 11 av att älskling klev upp och sen klev jag med upp. vi ha ätit frukost å grejjat med en del bilder som oscar behövde.. oscar är nu ute i garaget och jag sitter här. 
jag har planer på att gå å duscha och sen kolla på någon film.. men vi få se. 

hade inte planer på att skriva här någe mera iallafall. 
vi höres mera senareeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar